Vânzările Metro Cash & Carry au ajuns anul trecut la 1,018 mld. euro, în scădere cu 4% comparativ cu nivelul de 1,171 mld. euro din 2011. Cifra de afaceri a germanilor şi-a menţinut astfel trendul descendent început în 2008. METRO Cash & Carry operează o reţea de 32 magazine, cu un număr de 5.440 angajaţi, în România.
"În 2012 ne-am definit clar priorităţile strategice esenţiale (...) Desigur, vom continua aceste strategii, vizând o creştere pe termen lung", a spus Dusan Wilms, director general METRO Cash & Carry România.
Astfel, lanţul de magazine cash&carry, în cadrul căruia omul de afaceri Ion Ţiriac deţine o participaţie de 15%, a pierdut peste 600 de milioane de euro din 2007 - cel mai bun an pentru companie pe piaţa locală - până în 2012.
Citiţi mai multe detalii pe www.zfcorporate.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels