Companii

Vanzarile online maresc afacerile Accent Travel&Events

08.11.2006, 16:00 24

AgenTia Accent Travel & Events, unul dintre jucatorii importanti de pe piata agentiilor de turism din Romania, mizeaza pe vanzarile de bilete online pentru majorarea cifrei de afaceri cu 5-10% in 2007. Ponderea vanzarilor de bilete online este de 5% in cifra de afaceri a companiei, cea mai mare parte a contractarilor fiind realizate prin intermediul agentiilor specializate in ticketing. Activitatea de ticketing contribuie in proportie de 80% la cifra de afaceri a agentiei. "Impactul pe care il va avea activitatea de ticketing online se va face simtit incepand cu 2007. Estimam o crestere a cifrei de afaceri cu 5-10% in 2007, iar din 2008 activitatea de ticketing online va reprezenta 20% din cifra de afaceri", a declarat Lucian Boronea, director general al agentiei. Accent Travel & Events a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 9,5 milioane de euro, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand compania a contabilizat afaceri de 8,5 milioane de euro. Reprezentantii companiei estimeaza pana la sfarsitul anului o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro, o contributie importanta avand-o si vanzarea ofertelor pentru revelion. "Vizam o crestere cu 10% a cifrei de afaceri in acest an, iar diferenta o va face vanzarea pachetelor pentru revelion", a mai spus Boronea. Activitatea agentiei este structurata pe trei domenii, turism intern si extern, organizarea de conferinte si incentive trip (calatorii de recompensare). In prezent, segmentul leisure are o pondere mai insemnata in activitatea agentiei, contribuind cu aproximativ 60% la veniturile obtinute de Accent Travel&Events din turism. Activitatile din domeniul business ale agentiei se concentreaza pe organizarea de conferinte si evenimente corporate, calatorii de recompensare oferite de companii pentru angajati, acest domeniu contribuind in proportie de 15% la veniturile agentiei. "Urmarim deschiderea unor agentii in Ardeal, insa aceasta decizie va fi luata in functie de eficacitatea portalului de internet. Momentan, ne concentram mai mult pe dezvoltarea site-ului decat pe deschiderea unor noi agentii", a comentat Boronea. In opinia directorului Accent Travel&Events, oferta de turism intern ar trebui imbunatatita pentru a se ridica la standaredele internationale. "Imi doresc ca si Romania sa beneficieze de hoteluri si infrastructura ca in alte tari, pentru ca sunt convins ca oferta de turism intern este importanta", a mai adaugat Boronea. Primele cinci agentii de turism dupa cifra de afaceri din 2005 au fost Happy Tour, Aerotravel, Eximtur, Nova Touring si Marshal Turism. Cifra de afaceri cumulata a acestor agentii a trecut de 100 de milioane de euro anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO