Constructii & Imobiliare

Vânzările mallului AFI Palace Cotroceni au crescut cu peste 4%: fiecare vizitator a cheltuit cu 2 lei mai mult în magazine

Vânzările mallului AFI Palace Cotroceni au crescut cu...

Autor: Cristi Moga

14.08.2013, 12:07 258

Chiriaşii centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, deţinut de compania israeliană AFI Europe, au realizat în primele şase luni ale anului vânzări cumulate de 95,5 milioane de euro, în creştere cu peste 4% atât în lei cât şi în euro, potrivit datelor anunţate de companie.

În condiţiile în care media de vizitatori a rămas la acelaşi nivel, de aproximativ 52.000 de persoane pe zi, calculele arată că fiecare persoană care a intrat pe uşa mallului a cheltuit cu 2 lei (0,5 euro) mai mult decât în prima jumătate a anului trecut. În medie, fiecare vizitator al mallului AFI Cotroceni a cheltuit câte 10,2 euro, potrivit calculelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO