Eveniment

Domo a adus un nou director de marketing si vanzari

31.01.2006, 20:07 77

Gabriela Mandrea este de la inceputul acestui an noul director de marketing si vanzari al retailerului de electronice si electrocasnice Domo. Mandrea, 38 de ani, a fost anterior director de marketing pentru importatorul pe piata locala al grupului american Whirlpool si a ocupat diverse pozitii in advertising, comunicare interna si externa, trade si consumer marketing in cadrul agentiei de publicitate Ogilvy si a filialei locale a gigantului american Coca-Cola. Domo a inceput anul trecut derularea unui proces de rebranding (lansarea unei noi identitati vizuale si a unui nou concept de magazin) care va implica investitii de peste 2 milioane de euro, potrivit propriilor estimari. Domo, al doilea jucator ca marime de pe piata romaneasca de electronice si electrocasnice, estima pentru anul trecut o cifra de afaceri de 120 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul precedent. Reteaua de magazine de electronice si electrocasnice va deschide anul acesta si primele sale magazine in Bulgaria in cadrul colaborarii pe care o are cu reteaua germana Kaufland.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO