Eveniment

Emisiunea „După 20 de ani” de la PRO TV, cu Ion Ţiriac, cea mai urmărită de până acum

Autor: Cristina Rosca

08.03.2011, 23:40 434

Prima ediţie a noului sezon al emsiunii "După 20 de ani",difuzată pe 6 martie la PRO TV, care l-a avut ca invitat pe IonŢiriac, a fost lider de audienţă şi cea mai urmărită ediţie aemisiunii difuzată până acum.

Pro Tv a obţinut pe publicul din mediul urban 2,6 puncte de ratingşi o cotă de piaţă de 10,7 procente, în timp ce următoarea clasată,Antena 1, avea 2,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9,8procente. Emisiunea a fost de asemenea lider de audienţă şi pepublicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi49 de ani, unde Pro Tv a înregistrat 2,5 puncte de rating şi o cotăde piaţă de 11,5%, iar Antena 1 avea 2,4 puncte de rating şi 11,2%din cota de piaţă.

Şi ediţia din 6 martie a emisiunii "România, te iubesc" a fostlider de audienţă şi cea mai urmărită ediţie de când s-a lansatemisiunea, în toamna anului 2008. La nivelul publicului din mediulurban, "România, te iubesc!" a obţinut o medie de 6,9 puncte derating şi o cotă de piaţă de 15,7%, în timp ce Prima Tv, următoareaclasată, a înregistrat 4,3 puncte de rating şi 9,9% cotă depiaţă.

PRO TV a fost lider şi pe publicul comercial din mediul urban cuvârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, unde a înregistrat un ratingde 6,7 puncte şi 19,1% din cota de piaţă, urmat de Prima Tv, care aavut 3,6 puncte de rating şi 10,2% cotă de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO