Eveniment

Vitamine de 6,5 mil. euro pentru GSK

11.11.2005, 18:26 10

Reprezentanta romaneasca a companiei britanice GlaxoSmithKline estimeaza vanzari de 6,5 milioane de euro pana la sfarsitul anului pentru portofoliul de vitamine al companiei, in crestere cu 30% fata de 2004. Compania a initiat recent un proces de rebranding al gamei Eurovita, care reprezinta circa 80% din vanzarile totale de vitamine realizate. Piata romaneasca a vitaminelor este estimata in acest an la 29 milioane de euro. "De sase ani, Eurovita este numarul unu pe piata romaneasca. Am inregistrat o crestere valorica de 46% in intervalul iulie 2004 - iunie 2005", a declarat Roberto Musneci, presedinte al Europharm-GSK si vicepresedinte si director regional pentru Europa de Sud si de Est al GSK. El a adaugat ca dupa o crestere de doar 3% inregistrata in ultimii ani, in intervalul iulie 2004 - iunie 2005 vanzarile de vitamine s-au majorat cu 18% in valoare, dar au cunoscut o scadere cu 0,7% a numarului de unitati vandute. Acest trend al pietei este explicat prin orientarea consumatorilor catre produse mai complexe. Principalii competitori ai companiei sunt Sicomed, Teva, Biofarm sau Walmark.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO