Eveniment

ZF Live. Cătălin Mocuţa, preşedintele MPG: Finanţarea din sponsorizări este volatilă, vrem ca evenimentele sportive să devină autosustenabile

Autor: Roxana Rosu

11.08.2015, 00:05 454

Sportul de recreere, practicat în weekend, a crescut constant în rândul corporatiştilor în ultimii 7- 8 ani şi devine încet un fenomen, în condiţiile în care tot mai multe persoane participă la evenimente şi concursuri pentru amatori, a spus la ZF Live Cătălin Mocuţa, preşedintele MPG, o companie de producţie de evenimente sportive cu afaceri de 500.000 euro pe an şi 80.000 de membri.

„Avem deja evenimente sportive la care participă 1.000-1.200 de persoane, taxa fiind de 50-100 lei. Avem 15.000 de membri înscrişi la evenimentele din tenis şi 20.000 la ciclism, un sport care creşte foarte repede.“

Spre deosebire de occidentali, românii nu au o educaţie sportivă solidă, pornită din şcoală, şi abia în ultimii ani numărul celor care fac sport măcar în weekend a crescut vizibil. Încet, aceştia încep să fie atraşi de competiţiile pentru amatori şi aduc la rândul lor alţi colegi sau membri ai familiei.

„Contează mult componenta educaţională. Mai ales pe zona de ciclism, alergare, sporturi care nu erau aşa dezvoltate înainte, aceste evenimente sunt o şansă de a învăţa regulamente, regulile sportului. Participanţii încep de jos şi cresc an de an, văd evoluţie, apoi aduc prieteni şi membri ai familiei.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO