Info

(P) „Digital corporate customer onboarding – Capgemini susţine obiectivele strategice ale băncilor din România de a deveni paperless”

(P) „Digital corporate customer onboarding –...

Autor: Publicitate

13.03.2023, 08:00 193

Capgemini în România susţine Banca Comerciala Română în strategia lor de transformare digitală şi a obiectivului de a deveni o bancă paperless, obiectiv pe care cu siguranţă toate organizaţiile bancare îl au. Prin implementarea proiectului Digital corporate customer onboarding, Capgemini a ajutat BCR să realizeze pentru clienţii lor micro întreprinderi un onboarding în sistemele băncii, complet paperless

Practic, orice antreprenor, administrator unic de companie, îşi poate deschide un cont pentru afaceri 100% online, fără să intre în contact fizic cu banca. Fără încărcarea documentelor în platformă şi cu o singură ofertă de cont curent, este mai simplu ca oricând să-ţi deschizi un cont de companie;

Capgemini s-a alăturat cu foarte mult entuziasm iniţiativei strategice a partenerilor noştri de la BCR de a mai pune încă o cărămidă la banca digitală şi de a deveni paperless. Primul pas a fost analizarea procesului de onboarding al clienţilor corporate, aşa cum este el din punct de vedere manual.

Ulterior după definirea obiectivelor împreună cu BCR, Capgemini a regândit procesul de onboarding  bazat pe platforma low-code Pega, astfel încât BCR să ofere clienţilor o experienţă mult mai transparentă, un flux de proces optimizat, fără paşi suplimentari manuali, cu o colectare de date mult mai eficientă dar şi să reduca sau chiar să elimine nevoia de implicare a operatorilor bancari din activităţile de onboarding.

Alte beneficii ale soluţiei implementate sunt comunicarea standardizată cu clientul eliminarea situaţiilor în care am cere de mai multe ori aceeaşi informaţie clientului, respectarea ultimelor şi celor mai înalte standarde de conformitate cu directive sau reglementări aduse de AML, CRS şi FATCA.

„Am construit această soluţie de digital onboarding, unde am reuşit să oferim clienţilor corporate posibilitatea de a-şi deschide un cont bancar, dar şi solicita emiterea unui card şi de a-şi activa automat contul de online banking George, 100% digital, într-un timp foarte scurt, cu absolut nici o nevoie de a merge la vreo sucursală sau la vreo altă instituţie de unde să obţină documente. Deci am eliminat din start tot procesul de documente fizice. Semnarea se face digital. Iar, în final, clientul, din confortul casei, de pe o tabletă, de pe laptop sau chiar de pe telefon îşi deschide un cont sută la sută online în doar câteva minute” a declarat Corina Sandu Head of ITSM/ServiceNow Practice Capgemini Romania.

Pentru solutia de Digital Corporate Customer Onboarding sau „George pentru afacerea ta”, Capgemini si BCR au fost recunoscute in cadrul Galei FinMedia, cu premiul „ESolutions”.

Despre Capgemini

Capgemini este un lider global în construirea parteneriatelor cu companii în vederea transformării și gestionării afacerii, prin valorificarea tehnologiei. Grupul este ghidat zilnic de scopul său de a dezlănțui energia umană prin tehnologie pentru un viitor incluziv și durabil. Este o organizație responsabilă şi diversă cu peste 350.000 de membri ai echipei în peste 50 de ţări. Cu o moştenire puternică de 55 de ani şi o expertiză profundă în industrie, clienţii săi au încredere în Capgemini pentru a răspunde nevoilor lor de afaceri, de la strategie şi design până la operaţiuni, alimentate de lumea inovatoare şi în evoluţie rapidă a cloud-ului, datelor, inteligenţei artificiale, conectivitate, software, inginerie digitală şi platforme. Grupul a raportat în 2021 venituri globale de 18 miliarde EUR.

Obţineţi viitorul pe care îl doriţi www.capgemini.com

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO