Agenţia românească de branding şi digital Grapefruit a finalizat dezvoltarea website-ului apei minerale AQUA Carpatica, proiectul fiind realizat de agenţie în urma câştigării unui pitch.
Conceptul vizual al site-ului şi adaptarea la cerinţele clientului Valvis Holding, deţinătorul brandului AQUA Carpatica, sunt lucrurile care au contat în decizia companiei de a lucra cu Grapefruit în dezvoltarea acestui site.
"Ne-am propus să avem o platformă informaţională bine documentată pentru tot ce reprezintă AQUA Carpatica, dincolo de obiectivele de branding propriu-zise", a explicat Valentina Vesler, PR Manager, Valvis Holding.
Grapefruit a creat şi transformat branduri din Romania în ultimii 11 ani, precum Antibiotice, Azuga, Alevia, Labormed, Mercury360, Prigat, Transavia, Kober Zertifikat sau NNDKP. În mediul digital, agenţia a crescut performanţa unor branduri precum Dacia, Renault, ING Bank, OTP Bank.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels