Media & Advertising

Agenţia de branding Grapefruit a realizat website-ul AQUA Carpatica

Autor: Andreea Mindrila

24.04.2012, 16:12 215

Agenţia românească de branding şi digital Grapefruit a finalizat dezvoltarea website-ului apei minerale AQUA Carpatica, proiectul fiind realizat de agenţie în urma câştigării unui pitch.

Conceptul vizual al site-ului şi adaptarea la cerinţele clientului Valvis Holding, deţinătorul brandului AQUA Carpatica, sunt lucrurile care au contat în decizia companiei de a lucra cu Grapefruit în dezvoltarea acestui site.

"Ne-am propus să avem o platformă informaţională bine documentată pentru tot ce reprezintă AQUA Carpatica, dincolo de obiectivele de branding propriu-zise", a explicat Valentina Vesler, PR Manager, Valvis Holding.

Grapefruit a creat şi transformat branduri din Romania în ultimii 11 ani, precum Antibiotice, Azuga, Alevia, Labormed, Mercury360, Prigat, Transavia, Kober Zertifikat sau NNDKP. În mediul digital, agenţia a crescut performanţa unor branduri precum Dacia, Renault, ING Bank, OTP Bank.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO