Media & Advertising

Dorna, o noua campanie de imagine

06.08.2004, 00:00 8



McCann/Creative Services si Coca-Cola Romania lanseaza noua campanie de imagine pentru brandul de apa minerala Dorna. "Campania de anul trecut a pozitionat Dorna ca brand premium pe piata apelor minerale in Romania. Bineinteles urmarim sa-i mentinem aceasta pozitie, dar mentinerea ei inseamna in primul rand evolutie. Un pas important a fost deja facut prin noua campanie de imagine care vorbeste despre Dorna ca sursa de energie naturala in viata agitata a orasului", spune Bianca Bourbon, Marketing Manager NCBs, Coca-Cola Romania. Un brand premium are intotdeauna si o comunicare premium. Spotul TV al noii campanii Dorna impresioneaza prin valorile de productie de inalta clasa. Alaturi de spotul TV, campania dezvolta o componenta de outdoor si una de materiale pentru punctele de vanzare. Campania media, care a fost realizata de Universal McCann si care se deruleaza pe majoritatea canalelor TV, va continua pana la sfarsitul anului. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO