Conducerea agenţiei de publicitate Ogilvy&Mather România,care anul trecut a rulat afaceri de 5,9 mil. euro, în scădere cu20% faţă de 2008, conform datelor de la Registrul Comerţului, afost preluată începând cu această lună de Mona-Lisa Caravaniez. Eao înlocuieşte în funcţie pe Gina Leu, care a condus agenţia timp decinci ani şi care a ales să ia o perioadă sabatică în cariera sa,conform companiei. Mona-Lisa Caravaniez are o expertiză de 14 aniîn arii diverse ale comunicării şi de portofoliul ce a inclusconducerea unor businessuri din cele mai variate categorii (P&GBalkans- coordonare regională, Raiffeisen Bank, Danone, Ursus,Efes, Allied Domeque, BCR Erste, Chio, Toyota). La nivelinternaţional, agenţia face parte din reţeaua Ogilvy&MatherWorldwide, care aparţine WPP, în România fiind parte a grupului decomunicare Ogilvy, alături de celelalte agenţii specializate aleacestuia.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels