Media & Advertising

Saatchi&SaatchiX va gestiona contul băuturii energizante Xl Energy Drink

Autor: Cristina Roşca

11.11.2010, 13:32 78

Saatchi&Saatchi X, divizia de BTL şi shopper marketing agrupului de comunicare Centrade, al patrulea cel mai mare jucătorde pe piaţa locală, cu afaceri în 2009 de 53,1 mil. euro, vagestiona contul băuturii energizante XL Energy Drink, importată şidistribuită în România de Group Queen Monaco. Group Queen Monacoeste o companie de distribuţie cu afaceri de 41,5 mil. lei anultrecut, în uşoară creştere faţă de 2008, de la 41,2 mil. lei (9,6mil. euro), care a reuşit să îşi majoreze şi profitul de la circa32.000 de lei (7.500 de euro) la 148.000 de lei (34.600 deeuro).

Saatchi&Saatchi X dezvoltă o promoţie integrată radio şiin-store, cu accent pe componenta online. La promoţia desfăşuratăin-store, la două XL Energy Drinks cumpărate consumatorii au primitun scratch card prin care aveau şansa să câştige o excursie laIbiza, împreună cu încă doi prieteni.

XL Energy Drink, produsă de compania poloneză cu acelaşi nume,şi este vândută în peste 100 de milioane de doze în fiecare an. Pepiaţa locală, printre competitorii XL Energy Drink se numără RedBull, Power Horse (Dacardi Impex) şi Burn (Coca Cola).

Printre clienţii Saatchi & Saatchi X, care a obţinut anultrecut o cifră de afaceri de 4,5 mil. lei, în scădere cu 1 milionde lei faţă de anul anterior, se numără brand-uri precum Head &Shoulders, Olay, Raiffeisen Bank, Orange, Metro Cash & Carry,Toyota, Lexus, AFI Palace Cotroceni, Enel, Puma. Agenţia de BTL şishopper marketing a obţinut un profit de circa 500.000 de lei,dublu faţă de 2008.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO