Media & Advertising

Vasile Dîncu a ieşit din acţionariatul televiziunii Look TV

Autor: Madalina Cerban

23.05.2013, 12:23 1050

Societăţile care deţin licenţe audiovizuale au obligaţia să notifice CNA în legătură cu orice modificare apărută în licenţă, în conformitate cu Legea audiovizualului şi cu Decizia CNA numărul 488.

Astfel, CNA a analizat în şedinţa de joi o adresă primită de la Transilvania Look SRL, care deţine licenţa audiovizuală a televiziunii Look TV, potrivit căreia acţionariatul societăţii a fost modificat recent.

Înainte de modificarea acţionariatului, acţionarii Look TV erau: Arpad Paszkany - asociat principal (70%), International Brand Consultants SRL (asociat unic Vasile Dîncu) - 20% şi Someş TV SRL - 10%.

În prezent, potrivit documentului depus la CNA, acţionarii Look TV sunt: Arpad Paszkany - 90% şi Someş TV SRL - 10%.

Pe de altă parte, asociaţii Someş TV SRL sunt: Opticrom Comunicaţii SRL - 60% şi Clip Vision SRL - 40%. Asociaţii Opticrom Comunicaţii SRL sunt Tomşa Gheorghe Adrian (70%), Mureşan Aurel Ioan (15%) şi Filip Nicolae (15%), iar asociaţii Clip Vision SRL sunt Lăpuşan Sorin Emil (55%), Buzea Cozmin (40%) şi Neamţ Nicolae Sergiu (5%).

Look TV este televiziunea de divertisment a trustului Transilvania Media Group, controlat de finanţatorul echipei CFR Cluj, Arpad Paszkany.

Transilvania Media Group mai deţine o televiziune generalistă, Transilvania Live, care are însă un profil informativ. Licenţa audiovizuală a Transilvania Live este deţinută prin societatea NCN Studio TV SA, care îl are ca acţionar majoritar tot pe Arpad Paszkany (59,4051%), în timp ce Vasile Dîncu deţine, prin societatea International Brand Consultants SRL, 20% la această televiziune.

Pe 23 mai 2011, Vasile Dîncu, fost senator PSD, a declarat, pentru MEDIAFAX, că a achiziţionat, alături de mai multe persoane, între care fostul ministru PSD Ioan Rus şi finanţatorul echipei CFR Cluj, Arpad Paszkany, televiziunile locale NCN şi Transilvania Channel, publicaţiile Mesagerul de Cluj şi Servus, Cluj şi portalul citynews.ro.

"Vrem să facem un produs care să se impună pe plan regional şi apoi pe plan naţional, care să spună ceva în presă şi care să nu fie trompeta politică a nimănui", a spus, la momentul respectiv, Vasile Dîncu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO