Media & Advertising

WPP: cifra de afaceri in crestere

02.07.2004, 00:00 11



Grupul WPP a inregistrat, pe primele cinci luni ale anului in curs, o crestere a cifrei sale de afaceri cu aproape 6 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut, au anuntat responsabilii grupului, in cadrul unei sedinte a Adunarii Generale a actionarilor. "2004 se arata a fi cu siguranta un an mai bun ca 2003", gratie investitiilor in publicitate, determinate de Campionatul European de fotbal, de Jocurile Olimpice si de alegerile prezidentiale din Statele Unite, a declarat Martin Sorrell, directorul general WPP.



"Statele Unite continua sa fie in crestere, asa cum se intampla de doi ani. Asia-Pacific ramane solida, cu o revigorare in Japonia si in ciuda temerilor de dezechilibru din China", a adaugat Sorrell, ale carui comentarii sunt urmarite cu atentie de piata. "America Latina, cu Argentina in frunte, arata o revenire semnificativa, comparativ cu nivelul sau slab de activitate de anul trecut. Situatia in Europa Occidentala continua sa fie destul de dificila, mai ales in Franta, Germania si Regatul Unit", a adaugat Sorrell. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO