Mediafax.biz Exclusiv

Renault cere de cinci ani reabilitarea unui drum de 7 km, iar Marocul îi face autostradă

Autor: Bogdan Alecu

29.03.2012, 20:40 611

În ciuda faptului că sunt o resursă vitală pentru orice economie, anul trecut investiţiile străine în România s-au prăbuşit la 1,9 miliarde de euro, cum erau în 2002.

Guvernul Boc nu a reuşit nici să atragă fonduri europene şi nici investitori străini, ceea ce a menţinut România în recesiune.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a avut la dispoziţie în ultimii cinci ani aproape zece miliarde de euro pentru a investi în infrastructură şi chiar a plătit 1,3 miliarde de euro pentru lucrări care nu sunt încă finalizate.

"CNADNR ne-a informat în scris pe data de 14 martie 2012 că pe DN73 între km 1 şi km 7, unde începe tronsonul primei lucrări menţionate mai sus, se vor realiza, începând cu luna aprilie 2012, lucrări de reabilitare şi modernizare", a spus Anca Oreviceanu, directorul de comunicare al Group Renault România.

În cazul Ford, lipsa autostrăzilor din apropierea uzinei i-a determinat pe americani să se reorienteze către transportul feroviar şi maritim, cele mai aşteptate lucrări fiind centura de sud a Craiovei şi modernizarea drumului din faţa uzinei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO