În ciuda faptului că sunt o resursă vitală pentru orice economie, anul trecut investiţiile străine în România s-au prăbuşit la 1,9 miliarde de euro, cum erau în 2002.
Guvernul Boc nu a reuşit nici să atragă fonduri europene şi nici investitori străini, ceea ce a menţinut România în recesiune.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a avut la dispoziţie în ultimii cinci ani aproape zece miliarde de euro pentru a investi în infrastructură şi chiar a plătit 1,3 miliarde de euro pentru lucrări care nu sunt încă finalizate.
"CNADNR ne-a informat în scris pe data de 14 martie 2012 că pe DN73 între km 1 şi km 7, unde începe tronsonul primei lucrări menţionate mai sus, se vor realiza, începând cu luna aprilie 2012, lucrări de reabilitare şi modernizare", a spus Anca Oreviceanu, directorul de comunicare al Group Renault România.
În cazul Ford, lipsa autostrăzilor din apropierea uzinei i-a determinat pe americani să se reorienteze către transportul feroviar şi maritim, cele mai aşteptate lucrări fiind centura de sud a Craiovei şi modernizarea drumului din faţa uzinei.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels