Prima pagina

PDSR intra in conducerea Daewoo Mangalia

10.04.2001, 00:00 20



Modificarea componentei Consiliului de Administratie si a comisiei de cenzori a

companiei Daewoo Mangalia Heavy Industries a adus la conducerea santierului doi deputati PDSR.

Astfel, in ultima sedinta a Adunarii Generale a Actionarilor, care a avut loc la finele lunii trecute, vicepresedinte al Consiliului de Administratie a fost numit Aurel Daraban, deputat PDSR, membru in comisia pentru industrii si servicii.

De asemenea, din comisia de cenzori a santierului face parte Tudor Balta, tot deputat PDSR, membru in comisia buget, finante, banci. In cadrul aceleiasi sedinte s-a decis si schimbarea vicepresedintelui societatii, in locul lui Sorin Balcan fiind numit Gheorghe Petrescu, se arata intr-un comunicat al societatii.

Daewoo Mangalia Heavy Industries a facut in perioada 1997-2000 investitii de aproximativ 32 de milioane de dolari.

Compania sustine ca are acoperit complet anul 2001 cu contracte si chiar lucreaza peste capacitatea de productie a santierului, motiv pentru care a recurs la angajarea a numerosi subcontractori.

Pentru tot anul acesta, conducerea santierului preconizeaza sa obtina din vanzari 72 de milioane de dolari si sa livreze 38 de nave.

aantierul a semnat contracte pentru construirea pana la finele anului a 15 nave care vor fi livrate in Olanda, Cipru, Norvegia si Germania. Tot anul acesta vor incepe lucrarile la un doc plutitor pentru compania Metro Machine Corporation din SUA, care va fi livrat in primul trimestru al anului viitor.

In primele trei luni ale acestui an, santierul a construit si livrat patru nave, in Cipru si Olanda, si in acest moment se afla in reparatii alte cinci nave.

Cifra de afaceri realizata de companie in 2000 a fost de 80 de milioane de dolari (50 de milioane de dolari din livrarea de nave noi si 30 de milioane de dolari din reparatii), iar pentru anul acesta se estimeaza o cifra de afaceri de 105 milioane de dolari.

Daewoo Mangalia Heavy Industries a fost infiintata in 1997 ca urmare a unui contract joint ventures intre Daewoo Shipbuilding&Marine Enginering din Coreea de Sud si aantierul Naval 2 Mai Mangalia.

La formarea capitalului social al santierului, partea coreeana a venit cu aport in numerar (51%), iar partea romana, cu aport in natura (49%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO