Profesii

“Top managerii sunt copleşiţi de conţinut, cu toate acestea, continuă să caute perspective şi idei noi, creative, inovatoare şi bazate pe fapte"

“Top managerii sunt copleşiţi de conţinut, cu toate...

Autor: Mihaela Pascari

16.08.2016, 14:18 763

Top managerii sunt tot mai atenţi cu privire la sursele de informare pe care le aleg şi apreciază brandurile care dau dovada unui leadership credibil în ceea ce priveşte strategia de vânzare, loialitatea şi valorile pe care le promovează din cauza unei avalanşe de conţinut, arată un studiu realizat Grupul The Economist, în parteneriat cu agenţia globală de relaţii publice şi comunicare integrată Hill+Knowlton Strategies, prezentă în România prin BDR Associates din 2003. Cercetarea a fost realizată în rândul a peste 1.600 de creatori şi consumatori de conţinut de leadership analitic, la nivel global.

“Top managerii sunt copleşiţi de conţinut, cu toate acestea, continuă să caute perspective şi idei noi, creative, inovatoare şi bazate pe fapte. Ei consumă mai mai multe informaţii care îndeplinesc aceste criterii, dar pe care le regăsesc în tot mai puţine surse. Pentru a reuşi ca brandurile lor să intre pe această listă scurtă, profesioniştii din marketing trebuie să transforme tendinţa construită în jurul paradigmei: mai mult este mai bine, în favoarea unei noi abordări, care spune mai puţin, dar mai de impact”, a spus Jeff Pundyk, SVP Global Integrated Content Solutions în cadrul grupului The Economist.

De asemenea, trei din cinci top manageri se simt uneori derutaţi sau compleşiţi de volumul de conţinut din jurul lor, iar mai mult de jumătate dintre ei apreciază că a crescut gradul de intruziune al acestuia, mai arată studiul.

Cu toate acestea, 80% dintre profesioniştii din marketing au în plan creşterea volumului de leadership analitic pe care îl generează în următoarele 12 luni.

Rezultatele studiului arată că, în vreme ce leadershipul analitic poate oferi mari beneficii, promotorii acestuia întâmpină provocări, printre care se află nevoia de a readuce în prim plan conţinutul original, bazat pe argumente credibile şi necesitatea de a aborda cu mai multă rigurozitate instrumentele folosite.

“Studiul relevă un deficit în desciplina aplicată dezvoltării leadershipului analitic. În prezent, profesioniştii din marketing se află în faţa unei provocări, aceea a selectării resurselor umane cele mai potrivite penrtu a-şi atinge obiectivele şi indicatorii de performanţă. Leadershipul analitic este o activitate strategică, prin urmare ar trebui să ridice standardele sale de rigurozitate, aşa cum este de aşteptat de la orice activitate de mare valoare”, a mai spus Lars Erik Gronntun, preşedinte şi CEO în cadrul Hill+Knowlton Strategies EMEA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO