Care este profilul candidatului „digital“, care sunt strategiile de motivare şi retenţie a angajaţilor care produc cele mai multe venituri companiei, de ce nu funcţionează întotdeauna sistemul de management al preformanţei şi ce schimbări trebuie făcute în politica de beneficii sunt doar câteva dintre temele de discuţie pe care le vor aborda mâine speakerii în cadrul HR Conference.
Aflat la cea de-a noua ediţie, evenimentul anual al ZF HR Conference îi va avea printre cei 25 de speakeri pe directorii de resurse umane ai unor companii şi instituţii precum Renault România, Orange, Romtelecom, BNR, Enel sau Agricover. Tema HR Conference din acest an, la care sunt aşteptaţi peste 200 de participanţi, este „Ştiinţa de a aduce şi de a păstra cei mai buni angajaţi în companie- mandatul şefilor de HR în 2014“.
Totodată, ZF se pregăteşte de lansarea celei de-a şaptea ediţii a suplimentului Top MBA, care urmează să fie lansat pe piaţă în următoarele două săptămâni. Top MBA ierarhizează programele de educaţie managerială oferite de şcolile de afaceri de pe plan local în urma unui sondaj realizat în rândul absolvenţilor din ultimele promoţii.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.03.2014