ZF 24

Brandul Tehnomarket a rezistat doar şase ani pe piaţa de electroIT

Domo a preluat o parte din spaţiile ocupate de Tehnomarket, însă au existat şi cazuri, cum este cel al centrului comercial Vitantis, unde cele două branduri au funcţionat un an în paralel, astfel că după închidere spaţiul nu a mai fost transformat în magazin Domo

Autor: Cristina Roşca

19.09.2013, 00:08 179

Magazinele Tehnomarket, dezvoltate în România de către retailerul Domo, au fost transformate în unităţi Domo sau închise pe o piaţă „în care concurenţa vine din toate părţile, mai ales din online“.

Astfel, Dragoş Dinu, CEO-ul companiei Do­mo, spune că piaţa loca­lă, evaluată de GfK la 1,4 mld. euro în 2012, este prea mică pentru ca un retailer de electroIT să opereze două branduri.

Brandul Tehnomarket, care la apo­geul său ajunsese la un total de şapte ma­gazine, a tras cortina peste ultimul său magazin de la Tulcea, care a fost rebranduit în Domo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO