ZF 24

Dan Pescaru, CSSPP: Cei 250.000 de agenti de marketing ar trebui sa faca un efort suplimentar in a face lumea sa inteleaga ce inseamna Pilonul III

04.03.2009, 11:14 54

Agentii de marketing care activeaza in piata pensiilor private trebuie sa faca o promovare mai activa a Pilonului III, sa faca un efort suplimentar in a face lumea sa inteleaga ce inseamna pensiile private, subliniaza Dan Pescaru, director adjunct al Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP).

"Atragerea unui participant nu trebuie sa se rezume pur la semnarea acelui act de aderare care confirma ca persoana eligibila a devenit participant. Daca pe partea de asigurari, lucrurile sunt stabilizate, lumea stie ce este o asigurare de viata, in directia pensiilor private mai sunt multe de facut", a mai spus Pescaru.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO