ZF 24

Face reţea de outleturi pentru că românii sunt încă cu ochii pe preţ

Dragoş Dinu, CEO al Domo: La nivelul primelor şase luni suntem peste anul trecut, deşi avem cu 20 de magazine mai puţin. Acest lucru înseamnă că vânzările pe metru pătrat au avansat

Dragoş Dinu, CEO al Domo: La nivelul primelor şase luni suntem peste anul trecut, deşi avem cu 20 de magazine mai puţin. Acest lucru înseamnă că vânzările pe metru pătrat au avansat

Autor: Cristina Roşca

03.07.2013, 20:40 387

Dragoş Dinu, executivul care a preluat funcţia de CEO al retailerului electroIT Domo la începutul acestui an, are în plan o dezvoltare prudentă a businessului după ce în ultimii ani compania s-a restructurat puternic, fiind închise peste 30 de magazine neprofitabile.

„De la începutul anului am avut şase mutări şi mai urmează două. Este posibil să deschidem şi două maga­zine noi dacă se finalizează nego­cie­ri­le şi dacă vom semna contractele. Venim după un val mare de închideri de magazine, motiv pentru care vrem doar să facem ultimele retuşuri în cadrul reţelei.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO