ZF 24

Jocurile Olimpice reprezinta un joc riscant pentru sponsori

11.05.2008, 22:30 20

Strategia sponsorilor Jocurilor Olimpice de la Beijing este una riscanta si presupune doua abordari diferite. In timp ce in China se promoveaza participarea marilor companii la evenimentul sportiv, Vestul simte foarte putin implicarea companiilor in desfasurarea Olimpiadei, scrie cotidianul german Spiegel.

Cand vine vorba de evenimente sportive, simpla participare conteaza cel mai mult. Sau cel putin asa stateau lucrurile pentru cele peste 60 de companii care au platit mai multe miliarde de euro pentru privilegiul de a participa la Jocurile Olimpice de la Beijing in calitate de sponsori.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt corporatiile care fac parte din categoria "partenerilor Olimpici internationali" ai Comitetului Olimpic International si ce drepturi le confera aceasta "titulatura".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO