ZF 24

KFC deschide cel puţin două restaurante de tip drive thru în Bucureşti

AFP/Mediafax Foto

AFP/Mediafax Foto

Autor: Ana Maria Petcana

21.01.2014, 20:08 97

KFC mizează în acest an pe restaurantele de tip drive thru, având în plan deschiderea a cel puţin două unităţi de acest fel în Bucureşti, potrivit directorului general al companiei, Mark Hilton, care arată că în 2013 businessul a crescut, deşi consumatorii au devenit mai precauţi şi economi. „Targetul nostru este să deschidem în jur de 3 - 5 restaurante în 2014 şi ne propunem să menţinem acest trend în următorii ani“, a declarat Hilton.

Reţeaua numără în prezent 51 de restaurante, dintre care cinci sunt drive thru: în Bucureşti (2), Arad, Iaşi şi Sibiu. Investiţia medie într-un restaurant în mall este de aproximativ 350.000 euro, în timp ce fondurile alocate pentru locaţiile de tip drive thru pot ajunge la 700.000 de euro. Pentru un restaurant nou, KFC creează 20-30 de locuri de muncă noi, iar pentru unităţile de tip drive thru până la 50. 

„KFC are o echipă de peste 1.500 de oameni în toată ţara (...) mulţi dintre managerii de restaurante şi-au început cariera la KFC în bucătărie sau la casă“, a spus Hilton. Restaurantele KFC de pe piaţa locală sunt administrate prin intermediul companiei US Food Network, care a raportat în 2012 o cifră de afaceri de 187,1 milioane lei (42,4 milioane euro), în creştere cu 16% comparativ cu anul anterior, şi un profit cu 13% mai mare, de circa 10 milioane lei (2,26 milioane euro).

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.01.2014

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO