ZF 24

La ce renunţă consumatorii în urma pandemiei de COVID-19. Criza generează îngrijorare pentru 8 din 10 români, însă cei mai mulţi rămân optimişti cu privire la viitor

Foto: Hepta

Foto: Hepta

Autor: Roxana Rosu

09.05.2020, 20:50 18261

Impactul pandemiei de COVID19 este vizibil atât la nivel medical, în as­pecte legate de igienă şi siguranţă, cât şi în comportamentul de consum al ro­mâ­­­nilor, în planurile de viitor şi de achi­ziţii ale acestora, arată un studiu reali­zat firma de cercetare de piaţă Mia Mar­keting.

În plan financiar, 53% dintre ro­mânii care au contractat credite ipo­tecare spun că intenţionează să solicite amânarea plăţii ratelor către bancă, iar o treime dintre cei care vor aplica pentru a beneficia de această măsură susţin că vor opta pentru perioada maximă de amânare prevăzută de lege, respectiv de 9 luni. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO