ZF 24

Lowe PR va gestiona comunicarea pentru un nou brand lansat de Johnson&Johnson

23.02.2010, 13:49 29

Lowe PR, agentia de relatii publice a grupului Lowe va gestionacomunicarea pentru produsul de igiena orala Listerine, cel mairecent brand lansat de compania Johnson&Johnson pe piatalocala.

Campania de comunicare se va intinde pe intreg parcursul anului sieste sustinuta de un spot TV a carui difuzare va incepe cu data de11 februarie. Componenta de media este asigurata de agentiaInitiative, membra a aceluiasi grup de comunicare din care faceparte si Lowe PR.

Pe piata locala, Lowe PR se ocupa si de comunicare altor branduridin portofoliul companiei Johnson&Johnson, printre care:Johnson's baby, Neutrogena, Clean & Clear, o.b., Carefree,Compeed.

Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parteLowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive,Medic One si Scholz & Friends, care in 2008 au cumulat o cifrade afaceri de peste 56 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO