ZF 24

Magazinele multibrand contribuie la rulajul de 50 de milioane de euro al distribuitorului Nike

22.09.2008, 19:30 12

Elmec Romania, distribuitorul brandului Nike la nivel local, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, in crestere cu 18% fata de anul anterior, principalii factori fiind dezvoltarea constanta a pietei, care a determinat investitii in crearea de noi spatii comerciale de tip mall sau galerii comerciale.

"Desi retailul detine cea mai importanta pondere in totalul vanzarilor, in evolutia ultimului an, am observat o modificare in strctura vanzarilor, in directia cresterii accelerate a vanzarilor prin magazine multibrand. Mai mult de atat, s-a observat ca, la nivel general, incepem din ce in ce mai mult sa ne transformam intr-o societate de consum, iar consumatorul sa-si diversifice constant nevoile si asteptarile fata de un produs", a declarat pentru ZF Andreea Vasile, marketing coordonator al diviziei de sport in cadrul Elmec Romania.

 

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care este lista de prioritati a Elmec Romania pentru anul acesta si la cat se ridica investitia intr-un nou magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO