ZF 24

Mircea Giurcan, E&Y: Analizele de tip „Big Data“, care agregă date din mai multe surse sunt încă la început în România

Autor: Octavian Calei

06.02.2014, 00:06 400
Soluţiile de tip „Big Data“, care le permit companiilor să realizeze analize de business agregând şi corelând atât datele interne, cât şi studiile de piaţă sau comentariile clienţilor de pe reţelele sociale sunt încă la început în România, dar pe piaţă există deja firme care le utilizează şi au luat decizii strategice bazându-se pe acestea, a declarat în cadrul emisiunii video ZF Live din 4 februarie Mircea Giurcan, Senior Consultant în Advisory Services în cadrul Ernst & Young România.
 
„În România, conceptul Big Data este abia la început. Există paşi în această direcţie, dar ei nu sunt comparabili cu ceea ce se întâmplă în SUA sau în vestul Europei. Investiţia este destul de mare, atât în tehnologie, cât şi în dezvoltarea unor soluţii adaptate nevoilor companiei. Nu se poate lua de pe raft o soluţie Big Data pe care să o introduci în sistemul companiei, trebuie creată de fiecare dată o soluţie adaptată nevoilor individuale“, a declarat Giurcan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO