ZF 24

Nikon: Fotografii de nunti si agentiile de publicitate, motor de crestere in Romania

14.04.2009, 13:18 50

Vanzarile de aparate foto profesionale (Digital Single Lens Reflex - D-SLR) nu vor scadea in acest an in ciuda crizei, cererea de la clienti precum “fotografii de nunti”, agentiile de publicitate dar si din zona consumer urmand sa determine un avans al pietei, estimeaza compania Skin importator oficial al Nikon in Romania.

“Ne asteptam la crestere si in acest an, de la mai multe categorii de clienti. Sunt fotografii de nunti, agentiile de publicitate care vor sa detina cele mai noi aparate foto pentru a face fata competitiei. Mai exista si segmentul utilizatorilor care trec de la o camera foto compacta la una D-SLR, sau al celor care au avut un D-SLR mai putin performant si acum fac un upgrade”, spune Radu Niculescu, brand manager Nikon in cadrul Skin.

El estimeaza ca intr-un an de zile in Romania se vand cateva zeci de mii de aparate foto D-SLR, dar semnificativ mai putin decat 100.000 de unitati, in timp ce piata totala de camere foto ajunge la cel mult 300.000 de unitati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO