ZF 24

Preşedintele McCann Erickson pe Europa Centrală şi de Est: Ţinta noastră de acum înainte este online-ul. De aici vine creşterea

Preşedintele McCann Erickson pe Europa Centrală şi de...

Autor: Ioana Nita

22.10.2013, 00:08 142
Grupul de comunicare BV McCann Erickson România are ca obiectiv să crească afacerile din publicitatea online (digital media), în condiţiile în care acest segment înregistrează creşteri de 10% pe an atât în România, cât şi la nivel internaţional, potrivit lui Richard Bonner-Davies, preşe­dintele McCann Worldwide pentru Europa Centrală şi de Est.
 
„Segmentul publicităţii online avansează cel mai rapid, cu 10% pe an. Ponderea clienţilor care aleg publicitatea online în loc de publi­citatea tradiţională este într-o continuă creştere. De aceea, obiectivul nostru este să ne axăm pe acest segment“, a declarat pentru ZF Richard Bonner-Davies.
 
Piaţa de publicitate online - care include atât reclamele pe Google, Facebook sau alte reţele sociale, dar şi cea de pe site-uri - a crescut constant în ultimii ani, o perioadă marcată de criza financiară. În aceeaşi perioadă însă, piaţa totală de publicitate a scăzut atât la nivel inter­naţional, cât şi local. În România, spre exemplu, piaţa de publicitate a ajuns la un total de aproape 300 de milioane de euro, faţă de peste jumătate de miliard de euro în anii de boom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO