ZF 24

Primele zile din 2010 fac din Pro TV lider de audienta

Primele zile din 2010 fac din Pro TV lider de audienta
03.01.2010, 14:11 20

ProTV a fost lider de audienta si in primele zile ale lui 2010,dupa cea mai mare parte a telespectatorilor romani si-a petrecutRevelionul alaturi de acest post. Pe 1 ianuarie, romanii au urmaritcu sufletul la gura marea confruntare din "Transformers: razboiullor in lumea noastra". In intervalul 20:32-23:06, ProTV a condusdetasat in topul audientelor, obtinand la nivelul publiculuicomercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de anio audienta medie de 12.1 puncte de rating si o cota de piata de27.3%, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu numai5.9 puncte de rating si 13.2% cota de piata. Lupta pentru soartaUniversului a fost urmarita, conform GFK Romania si de publicul dinmediul urban, ProTV obtinand o medie de 8.6 puncte de rating si ocota de piata de 17.6%, Antena 1 obtinand la nivelul aceluiasipublic 5.5 puncte de rating si o cota de piata de 11.2%. Minutul deaur a fost atins la ora 22:31 cand, la nivelul intregii populatii aRomaniei, peste 2 milioane de telespectatori au urmarit razboiuldintre Autoboti si Decepticoni, ProTV obtinand 10.1 puncte derating si o cota de piata de 22.1%.

ProTV si-a pastrat pozitia de lider si pe 2 ianuarie, candtelespectatorii s-au adunat cu mic cu mare, sa-si vada vedetelepreferate in locuri si ipostaze de neimaginat. Emisiunea "As vreaeu" i-a adus pe Iulia Vantur, Mihai Dedu, Alex Velea, Mihai Petresi Catalin Botezatu in costumatii si situatii total diferite decele cu care s-a obisnuit publicul: cofetar, vanzator labenzinarie, intr-un magazin de haine, la shaormerie sau chiar inpiata. In intervalul 20:29 - 21:34, emisiunea "As vrea eu" a fostlider de audienta, obtinand la nivelul publicului comercial dinmediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta mediede 8.8 puncte de rating si o cota de piata de 20.8%, in timp ceAntena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu 6.3 puncte de rating si ocota de piata 15.1%. Conform GFK Romania, si romanii din mediulurban s-au uitat la ProTV pentru a o urmari pe Iulia Vantur servindprajituri sau pe Mihai Petre pregatind in pasi de dans o shaorma.Astfel, ProTV a inregistrat la nivelul publicului urban o audientamedie de 7.9 puncte de rating si o cota de piata de 15.5%, Antena 1obtinand o audienta de 5.9 puncte de rating si o cota de piata de11.6%. Minutul de aur al emisiunii "As vrea eu" a fost atins la ora21:19, cand peste 2 milioane de romani au fost cu ochii pe ce facvedetele in aceasta ipostaza inedita. Astfel, la nivelul intregiipopulatii a romaniei, ProTV a atins la aceasta ora o audienta de10.4 puncte de rating si o cota de piata de 20.9%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO