ZF 24

RCS iese la atac dupa modelul UPC: trei luni gratuite pentru clientii noi

RCS iese la atac dupa modelul UPC: trei luni gratuite pentru clientii noi
12.11.2009, 13:12 29

RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori telecom locali,a lansat o noua campanie agresiva de promovare, oferindu-leclientilor care cumpara un serviciu nou trei luni gratuite deabonament.

"Oricine achizitioneaza pachetul de 4 servicii sau doar unuldintre serviciile Digi ale RCS & RDS in perioada 16.11.2009 -31.01.2010, beneficiaza de 3 luni de gratuitate la plataabonamentului", au spus reprezentantii RCS&RDS.

Campania RCS vine la scurt timp dupa ce UPC, numarul doi pecablul TV, a lansat o campanie de promovare bazata exact pe acestprincipiu.

RCS, singurul operator telecom local cu afaceri de sute demilioane de euro care este detinut de un roman, este cel maiagresiv concurent de pe piata din punct de vedere al tarifelor.Spre exemplu compania vinde cu 52 de lei (TVA inclusa) un pachetcare include: televiziune prin cablu, internet, telefonie fixa simobila cu convorbiri gratuite nelimitate in retea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO