ZF 24

Şefa UniCredit pe private banking: Prioritatea este să încurajăm clienţii să fie investitori, să-şi diversifice plasamentele

Şefa UniCredit pe private banking: Prioritatea este să...

Autor: Razvan Voican

30.09.2013, 00:08 2205
Divizia de private banking a UniCredit Ţiriac Bank a ajuns la un portofoliu de circa 3.000 de clienţi în urma tranzacţiei finalizate la jumătatea acestei luni prin care banca a preluat întreaga clientelă formată din persoane fizice a britanicilor de la RBS.
 
Înainte de preluare, UniCredit avea circa 1.130 de clienţi cu averi lichide de peste 200.000 de euro încredinţate băncii sub formă de diverse pla­sa­mente. Însă nu toţi cei aproximativ 2.350 clien­ţi de top transferaţi de la RBS îndeplinesc criteriul UniCredit de a avea active lichide de cel puţin 200.000 de euro pentru a fi consideraţi clienţi au­tentici de private banking. Totuşi, UniCredit s-a angajat ca în­treaga clientelă RBS din gama Royal Preferred Banking să fie servită de divizia de private banking, cel puţin pentru o vreme.
 
De asemenea, s-a dublat echipa de consultanţi prin preluarea relationship managerilor de la RBS.
 
„Am preluat şi echipa RBS pentru a putea să-i cunoaştem mai uşor pe noii clienţi. Oricum relationship managerul este în centrul ofertei de private banking, încrederea fiind elementul-cheie“, spune Anca Eremia, directorul de private banking al UniCredit. Ea men­ţionează că toate condiţiile de preţ de la RBS se menţin, fiind schimbate numai codurile IBAN ale conturilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO