ZF 24

Studiu GfK: 1 din 5 romani alearga dupa reduceri

Studiu GfK: 1 din 5 romani alearga dupa reduceri
05.05.2009, 13:39 50

21% dintre consumatorii din zona urbana sunt orientati in special catre pret, cautand mereu reduceri, chilipiruri sau promotii, arata studiul Shopping Monitor realizat de compania de cercetare de piata GfK in luna noiembrie a anului trecut.

Pliantele promotionale ale magazinelor, care ajung la 82% din consumatorii care locuiesc in orase, au impact mare asupra deciziei de cumparare: studiul citat arata ca 44% dintre persoane citesc pliantele promotionale si fac cumparaturi in functie de acestea, in timp ce 33% dintre cei intervievati spun ca doar le citesc. Cataloagele promotionale au un impact mai ridicat asupra femeilor si asupra persoanelor in varsta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO