ZF Live

Catrinel Hagivreta, Dentestet: Poate deveni România un competitor important pe piaţa turismului medical stomatologic?

Autor: Luciana Georgescu

02.07.2014, 00:06 629
Numărul clienţilor străini care apelează la intervenţii stomatologice în România a crescut datorită preţurilor reduse comparativ cu cele din alte ţări, însă turismul medical sto­matologic continuă să întâmpine bariere, principala cauză fiind brandul de ţară slab promovat pe pieţele din afară, a declarat Catrinel Hagivreta, directoarea executivă a lanţului de clinici Dentestet.
 
„Din ce în ce mai mulţi pacienţi vin să se trateze în România, principalul motiv fiind diferenţele de preţuri şi calitatea înaltă a serviciilor oferite“, a spus Hagivreta.
 
Ea a precizat că un german care alege România pentru o intervenţie stomatologică precum implanturile dentare poate beneficia de o reducere de până la 70%. „Diferenţele sunt foarte mari. Costurile în Germania sunt cel puţin duble faţă de cele din România.“
 
Hagivreta este de părere că autorităţile pot contribui semnificativ la creşterea numărului de pacienţi străini, prin construirea şi promovarea unui brand de ţară, cum este cazul Bulgariei. „Vedem potenţial de creştere, mai ales dacă suntem ajutaţi şi pe partea de infrastructură şi servicii. Străinii preferă Bulgaria pentru a-şi trata afecţiunile dentare, pentru că destinaţiile lor de vacanţă sunt mult mai bine promovate, iar în general pacienţii caută să îmbine cele două tipuri de turism“, a mai spus directoarea executivă a lanţului de clinici Dentestet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO