ZF News

Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu aur la AdStars 2013

Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu...
02.09.2013, 20:35 336

Un juriu internaţional format din directori de creaţie din întreaga lume şi condus la secţiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei "Why Don't You Come Over?", la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume. Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în acelaşi festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct şi PSA (Public Service Announcements).

Aurul obţinut plasează campania într-o companie selectă de lucrări precum "Bridge of Life" pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud sau  "My blood is red and black" pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia, premiate cu multiple trofee prestigioase anul acesta.

Performanţa din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obţinute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secţiunea Public Relations.

Citiţi mai multe pe gandul.info.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO