ZF News

Coca-Cola trimite o româncă să conducă o structură din Bulgaria

Coca-Cola trimite o româncă să conducă o structură...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.02.2013, 19:17 726
Simona Simion-Popescu, directorul de resurse umane al Coca-Cola Hellenic România şi Moldova, va activa începând din 1 martie în cadrul organizaţiei Coca-Cola Business Ser­vi­ces Organization Bulgaria (BSO), ocupând funcţia de direc­tor. Ea îl va înlocui pe John Hall, actualul manager al or­gani­zaţiei. 
 
Organizaţia BSO are sediul în Bulgaria şi se ocupă cu coordonarea unor procese din departamentele financiar şi resurse umane pentru grupul Coca Cola Hellenic astfel încât să se eficientizeze activitatea companiei. Apoi aceste procese sunt implementate de fiecare sucursală a grupului din fiecare ţară dacă aceasta doreşte. În noiembrie anul trecut au început să adopte aceste procese şi Cehia, Slovacia, Bulgaria, Polonia şi Cipru.
 
Înainte de a ocupa poziţia de director de HR al subsi­diarei locale a gigantului american din industria băuturilor ră­co­ritoare, Simona Simion-Popescu a activat în cadrul com­paniei Zerox, ocupând mai multe funcţii de management.
 
Popescu a început să lucreze la Coca-Cola Hellenic în septembrie 2010, este absolventă a Universităţii de Vest din Timi­şoara şi deţine o diplomă de MBA la Central European Uni­versity. Simona Simion-Popescu îi urmează pe Călin Dră­gan (45 de ani), care a fost numit în fruntea operaţiunilor gru­pu­lui din Japonia, Lucian Marin (38 de ani), care a fost numit direc­tor comercial al Coca-Cola Hellenic Italia şi pe Marius Croi­toru, director financiar al Coca-Cola HBC Italia.
 
În România, Coca-Cola funcţionează prin intermediul unui sistem care cuprinde Coca-Cola România, care este res­pon­sabilă cu implementarea strategiilor de marketing, mana­ge­mentul mărcilor, promovare şi studii de piaţă, şi Coca-Cola HBC România, care este responsabilă de îmbutelierea şi co­mer­cializarea produselor Coca-Cola în România. Coca-Cola HBC are trei fabrici în România şi a încheiat anul 2011 cu afaceri de 1,73 mld. lei (410 mil. euro) şi un profit de 137 mil. lei (32 mil. euro), , potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe, iar Coca-Cola România a avut afaceri de 45 mil. lei (10,6 mil. euro) şi un profit de 14 mil. lei. Deşi concurenţa este foarte mare pe această piaţă, Coca-Cola HBC se menţine pe prima poziţie drept cea mai mare companie din industria băuturilor răcoritoare, luând în considerare cifra de afaceri, înaintea unor competitori ca Pepsi Co sau Romaqua.
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO