Ziarul de Duminică

Bufonul din Transilvania (VI). Sex, moarte şi karma

Bufonul din Transilvania (VI). Sex, moarte şi karma
02.09.2010, 23:55 76

Michael stă nemişcat. Femeia îl mângâie cu delicateţe.
- N-am mai făcut-o până acum. Poate e doar un impuls. Dar e foarteputernic.
Femeia se ridică într-un cot şi îl priveşte intens, fremătând dedorinţă. În spatele ei apare Touchstone. Michael nu lasă să i sevadă pe faţă indignarea la adresa indiscretului.
- Pe vremea mea, pudoarea religioasă exagerată n-a putut împiedicaputernicul strigăt de neruşinată destrăbălare din noaptea nunţii:Hymen. Ooo, Hymenaee!
Michael înghite în sec, furios de imposibilitatea de a-i ripostabufonului impertinent. Tânăra îşi apropie gura senzuala de a lui.Se sărută lung. Tânăra îşi dezlipeşte buzele câteva clipe, oftândexcitată.
- Iubeşte-mă, iubeşte-mă!
Cei doi se sărută patimaş, mângâindu-se.
Touchstone îşi face iar apariţia cu un carton mare pe care scrie"FUCK - Fornication Under the Christian King" ("Adulter sub regelecreştin"). Michael, sărutând-o pe tânără, îl priveşte pe bufon deparcă ar vrea să-l strângă de gât.
- O să pun asta la uşă. Să nu vă deranjeze nimeni. Eşti însurat,nu? He, he...
Touchstone dispare. Cei doi se sărută în continuare înlănţuiţi şicăutându-şi părţile anatomice protuberante. Touchstone apare cu unalt carton pe care i-l arată lui Michael: "FUCK - Forced UnlawfulCarnal Knowledge" ("Forţată ilegal în cunoaştere carnală").
- Sau să-l pun pe asta?
Michael se opreşte din sărutul pătimaş. Tânăra îl priveşte mirată.Michael rămâne cu privirea în tavan, mimând o oarecare nehotărârepentru a putea ieşi din situaţie. Tânăra începe să-l mângâie întâipe gât, apoi coboară cu mâna mai jos. Michael geme şi,nemaiputându-se abţine, începe iar s-o sărute. Îi dezveleşte sânii,lacom şi încântat, o mângâie, coboară spre abdomen, apoi pe coapse.Tânăra geme. Touchstone, cu aceeaşi expresie ştrengărească, mergespre uşă.
- Nu sunt sigur cine pe cine forţează. Mă retrag.
Michael îi face un semn să se cărăbănească. Touchstone iese.Michael ajunge cu mâna la zona extrem de intimă a tinerei. Gemamândoi şi se mângâie în continuare. Michael începe să se dezbracecu gesturi înfierbântate. Tânăra se strecoară sub el gemând din ceîn ce mai excitată.

Michael doarme profund. Liniştea este spartă brusc de ţipeteleîngrozite ale tinerei şi de bubuituri în uşă. Michael nu setrezeşte imediat. Ţipetele tinerei sunt sfâşietoare şi stridente,dar nu vin de lângă el, iar bubuiturile în uşă sunt din ce în cemai tunătoare şi mai dese. Michael tresare şi se trezeşte cu o minăconfuză şi speriată. E singur în pat. Uşa se zgâlţâie de laloviturile puternice. Prin geamul larg deschis se aud ţipeteleîngrozitoare ale femeii. Se repede la fereastră. Tânăra atârnă înafară, agăţată cu mâinile de pervaz, şi ţipă îngrozită. Este goalăşi vânătă de frig. Michael se apleacă şi încearcă s-o apuce.
- Dă-mi mâna!
- Nu, nu! O să cad!
Uşa mai are foarte puţin şi cedează din cauza loviturilorfuribunde. Michael îl vede jos pe unul dintre vânători, plin desânge, apropiindu-se de fată. Se întoarce de la geam şi ia o puşcădin cameră. Trage un foc prin uşa care se zguduie neîncetat. Câtevaclipe buşiturile încetează. Tânăra ţipă. Deodată, şi inexplicabil,ochii îi fug spre tablou şi vede chipul bufonului conturat perfect,mai puţin gura. Iese în afară pe fereastră, cu arma îndreptatăînspre vânătorul care o ţine pe tânără de picior. Îşi duce arma laochi şi-l ocheşte, însă vânătorul se ascunde după fată.
- Ţine-te bine!
Se mişcă în stânga şi în dreapta pentru a-l prinde pe vânător încătare, însă şi acesta se mută invers, ţinând-o în permanenţă petânără între ei. La un moment dat, înnebunit şi de ţipeteleisterice ale fetei, Michael face o mişcare bruscă şi reuşeşte să-lpăcălească. Capul vânătorului este acum total expus. Michael apasăpe trăgaci, dar puşca nu are glonţ pe ţeavă. Exasperat, se întoarceîn cameră şi ia altă puşcă. Uşa este lovită puternic şi seîntredeschide, oprindu-se însă brusc în cuierul masiv. Michaelporneşte spre ea, dar ţipătul îngrozit al fetei îl face să senăpustească spre fereastra deschisă. Iese cu puşca înainte. Ţipătulprelung şi îngrozit care erupe în noapte îi îngheaţă fetei pe chipodată cu sunetul sec şi rece al unei capcane de urşi care îi prindemijlocul în colţii ascuţiţi. Tânăra îl priveşte pe Michael câtevaclipe şi-şi dă drumul la mâini. Cade pe bărbat şi se prăvălescamândoi pe zăpadă. Michael trage. Vânătorul are o convulsie şiîncremeneşte. Tânăra mai are încă puţină vlagă să mişte un picior.Michael se mai uită o dată spre uşă, unde vânătorul forţeazăîmpingând să-şi bage umărul şi capul, şi sare pe geam. Se târăştepână la fată şi încearcă să desfacă colţii capcanei, dar nureuşeşte nici măcar să-i clintească. Şi chiar dacă ar reuşi ar fiinutil. Vânătorul îl apucă de picior. Michael se întinde spre puşcăşi-l loveşte cu ţeava acesteia. Vânătorul se zbate cu puterilemicşorate. Michael vede cuţitul vânătorului lângă el, îl apucă subprivirile îngrozite ale acestuia şi-l înjunghie. Ca să fie maisigur, îi taie apoi şi beregata. La fereastră apare celălalt.Trage, dar nu-l nimereşte. Michael fuge pe lângă cabană. Ajunge lauşa de la intrare şi se opreşte brusc când îl vede pe bufon,aşteptând calm.
- Ei, bine. Acum ar trebui...
- Gura! Ştiu ce trebuie să fac!
Intră şi se repede în salon. Ia un vătrai lung şi ascuţit de laşemineu şi urcă în fugă pe scară. Se aud pe coridorul de sus paşirapizi. Ultimul vânător apare în capătul scării cu puşca îndreptatăspre Michael. Michael urcă încrâncenat şi, în ultimul moment, cândvânătorul tocmai trage, se aruncă pe burtă. Apoi se ridică rapid şiîl străpunge pe vânător cu vătraiul. Sunt faţă în faţă, aproapelipiţi unul de altul. Michael împlântă vătraiul şi mai adânc înabdomenul criminalului. Acesta, cu un ultim efort, îl strânge degât fără putere şi se prăvăleşte peste el. Se rostogolesc amândoipe scări.


Michael se trezeşte. Coboară speriat din pat cu gesturiprecipitate. Îşi descoperă bagajele cu care a sosit în prima zi. Serepede şi deschide geamul. Jos nu e niciun cadavru, nici al fetei,nici al vânătorului. Se învârte debusolat prin cameră, dar ceva mailuminos la chip, aproape bucuros. Touchstone, dintr-un colţ, îşiface simţită prezenţa dregându-şi vocea.
- Cred că e prea devreme ca să te bucuri.
Michael tresare, dar apoi îl priveşte vesel.
- Dar m-am întors, nu-i aşa? Suntem în 2010!
- Şi ce dacă. Are vreo importanţă anul morţii tale?
Michael se apropie de el tulburat.
Tochstone priveşte atent pe geam.
- Păi, care-i diferenţa între a muri în 2004 sau acum, în 2010.Pericolul nu a trecut!
Michael pare că vrea să mai zică ceva, dar tace. Urmăreşte privireabufonului şi se apropie de fereastră. Ceva mai departe, pe o şoseacare se vede printre copaci, doi bărbaţi gesticulează, arătând spreo anumită direcţie. Mai apare un bărbat, schimbă câteva vorbe cuceilalţi doi şi pornesc amândoi în fugă, dispărând în spatelecopacilor. Michael se întoarce spre bufon.
- Esti sigur?
- Te-am minţit eu vreodată?
Michael ezită câteva clipe, apoi răspunde indignat.
- Da!
Touchstone, vag încurcat, zâmbeşte buclucaş.
- Ei, da. Dar nu cu probleme capitale. Mă tem că trebuie să teaperi. Acum ştiu că poţi.
- Adică?
- Adică, ai de făcut acelaşi lucru.
- Dar te-am răzbunat, nu? Ce mai vrei? Sau şi ăştia ţi-au făcutceva?
- O, nu, în niciun caz.
- Şi atunci ce zici că trebuie să fac?
- Să-i omori tu ca să nu te omoare ei.
- O, nu se poate! Iar începi cu prostiile?
- Atunci, treaba ta! Eu nu mă mai bag.
Bufonul se aşază pe un scaun. Îşi ia o carte voluminoasă. Michaelconstată surprins că este un incunabul. Touchstone începe să-lrăsfoiască preocupat. Michael este nedumerit. Se gândeşte câtevaclipe, privind aiurea prin cameră. Apoi se uită spre bufon.
- Ce citeşti?
- Un tratat din 1486, cea mai cunoscută operă medievală desprevrăjitorie şi magie...
- "Malleus maleficarum"! O ştiu.
- Ei da?
- Da!
Touchstone îl priveşte întrebător.
- Susţine că diavolul are mai multă putere de manipulare asupraoamenilor prin sexualitate. Astfel se transmite la nesfârşitpăcatul originar... Magie erotică, în principal. Mulţumit?
- O-ho, foarte... Touchstone închide volumul. Nici nu mai trebuies-o citesc.
- Ai un incunabul original?
- Sigur că da, vrei să te uiţi?
- Nu, mulţumesc.
- Păi sigur că nu vrei. De-abia te-ai încărcat cu magieerotică.
Michael se uită urât la el.
Touchstone devine iar atent la incunabul.
- Ţi-am mai spus. Victime colaterale.
Michael îşi abţine furia. Îşi compune o figură neutră.
- Cum ai reuşit?
Touchstone se uită la volumul greu şi apoi la Michael, care face unsemn de aprobare arătând spre incunabul.
- Am profitat de aşa-numita Index librorum prohibitorum, dacă ştiice e aia...
Michael dă din cap.
- Bine că le ştii tu pe toate! Puţină modestie nu ţi-ar stricadeloc... Aşadar, frica şi confuzia cauzate de apariţiile periodiceale acestor liste oficiale ale Sfântului Oficiu al Inchiziţieiscădeau uneori foarte mult preţurile cărţilor. Chiar ale celorfoarte rare.
Michael îl priveşte dispreţuitor şi începe să se îmbrace. Îl maipriveşte o dată pe bufon, care se uită la el cu coada ochiului.Michael pufneşte supărat şi porneşte spre uşă.
- Karma lui Milarepa era foarte, foarte proastă...
Michael se opreşte mirat în cadrul uşii.
- Marele Lama Marpa l-a trecut pe Milarepa prin încercăridureroase, prin mari suferinţe. L-a ajutat să-şi purifice karmapentru a putea deveni un adevărat bodhisattva. L-a făcut săînţeleagă că nimic nu e veşnic, să practice detaşarea şi uitarea desine...
- Touchstone, opreşte-te că tu nu eşti Marpa! Şi nici eu Milarepa.Extraordinar! Mai rămâne să mă iei acum cu dictoane şi interpretăripsihanalitice.
- Sigur, izbucneşte bufonul încântat, eu sunt adeptul şcoliiamericane de psihanaliză. Cea englezească mi se pare că...
- Gata, bufonule!
Touchstone tace ofensat de modul în care Michael a articulat.Priveşte pe geam. Michael iese.
Coboară încet pe scări. Ajunge în hol. Se opreşte şi ascultă. Seaud lemnele arzând în şemineu. Michael se apropie cu paşi lenţi şiuşori de uşa deschisă a salonului. Se opreşte iar câteva clipe.Caută cu privirea, dar nu-i atrage nimic atenţia. Îndrăzneşte şiintră. Nu e nimeni. Se întoarce în hol şi observă uşa de lacelălalt living întredeschisă. Se apropie prudent. Împingeuşa.
Se opreşte surprins când vede un bărbat bine legat, cu alură deagent CIA, turnându-şi în pahar dintr-o sticlă de whisky. Tipul îlpriveşte scrutător.
- Michael Cunningham?
Michael se apropie nesigur.
- Da.
- Bixler, CIA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO