Bănci și Asigurări

Britanicii de la PayPoint au raportat un volum de 39 milioane de tranzacţii în prima jumătate a anului financiar 2017-2018, plus 6,6%

Britanicii de la PayPoint au raportat un volum de 39...

Autor: Cristina Bellu

04.12.2017, 15:44 131

PayPoint Services, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, a raportat pe plan local un volum total de 38,8 milioane tranzacţii pentru prima jumătate a anului financiar 2017-2018, în creştere cu 6,6% comparativ cu primele şase luni ale anului precedent, fiind înregistrate evoluţii pe toate segmentele de plăţi din portofoliu.

În decursul celor şase luni, instituţia a semnat paisprezece noi acorduri de colaborare cu furnizori parteneri din segmentele utilităţi, transport, telecomunicaţii şi financiar-bancar, atât locali cât şi cu acoperire naţională, punând la dispoziţie consumatorilor o gamă de plăţi tot mai generoasă. În plus, în octombrie PayPoint a anunţat finalizarea procesului de achiziţie a companiei Payzone S.A.

Pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de persoane la beneficiile sistemului, în perioada analizată compania şi-a optimizat şi crescut reţeaua cu 469 magazine ce poartă însemnele PayPoint. Astfel, la finalul lunii septembrie, PayPoint a ajuns la 11,771 puncte de plată la nivel naţional, în creştere cu 10.4% faţă de aceeaşi lună a anului precedent.

Ca urmare a achiziţiei companiei Payzone, reţeaua totală naţională depăşeşte 21.000 puncte de plată.

“În decursul celor şase luni analizate, am crescut organic pe toate segmentele de interes, ne-am apropiat şi mai mult de consumatori prin prezenţa în piaţă şi portofoliul de servicii oferite şi am continuat să semnăm acorduri de colaborare pe segmentele de plăţi deja consacrate şi să explorăm segmente noi (...).În octombrie am finalizat procesul de achiziţie al companiei Payzone, preluare ce duce la o reţea naţională totală de peste 21.000 puncte de plată. În acest context, cel de-al doilea semestru va fi în mod deosebit axat pe integrarea celor două companii, optimizarea reţelei, eficientizare, investiţii în infrastructură, tehnologie şi, bineînţeles, în oameni.”, spune Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

În ceea ce priveşte rezultatele înregistrate la nivelul Grupului, Dominic Taylor, Chief Executive Officer al PayPoint este de părere că  aceste şase luni au reprezentat o perioadă plină şi cu multe provocări interesante, în contextul procesului de remodelare a business-ului. “În România, compania ocupă în continuare poziţia de lider al pieţei, poziţie consolidată acum prin achiziţia Payzone după aprobarea primită recent din partea autorităţii de concurenţă. Acest progres continuu consolidează încrederea Board-ului în strategia noastră, permiţându-ne să fim încrezători în planurile pentru întregul an, care rămân în linie cu direcţia de până acum.”

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără 11.700 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 147 clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor, al serviciilor financiare şi nu numai.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO