Business Internaţional

Un nou record pentru contractele de sponsorizare ar putea fi stabilit la Jocurile Olimpice din 2020

Un nou record pentru contractele de sponsorizare ar putea...

Autor: Leila Bolat

19.01.2015, 14:51 292

Potrivit Kyodo News, şapte companii, între care şi constructorul de automobile Toyota, producătorul de bere Asahi şi operatorul de telefonie NTT Docomo, se află pe lista firmelor care îşi doresc să devină Gold Sponsor.

În cazul în care cifra prezentată de Kyodo News este corectă, s-ar înregistra o creştere faţă de suma cu care Coca-Cola a devenit sponsor al Jocurilor Olimpice de la Londra din 2012 - 86 de milioane de euro.

Sponsorul principal al JO-2020 va putea folosi logoul Jocurilor Olimpice şi sloganurile în reclamele sale până la finalul anului 2020.

În afara sponsorului principal, Gold Partner, va fi ales pentru JO şi un "Official Partner", care va trebui să contribuie cu 6 miliarde de yeni (aproximativ 44 de milioane de euro). De asemenea, compania care va deveni "Official supporter" va trebui să achite între un miliard şi trei miliarde de yeni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO