Cornelia şi Dan Chirnogea, un cuplu de 32 de ani, a pariat în urmă cu mai mult de doi ani circa 50.000 de euro pe deschiderea unei băcănii cu specific francez şi internaţional în centrul Capitalei.
Pe rafturile Băcăniei Coco, situată într-o clădire interbelică din zona bulevardului Magheru, cei doi soţi au în prezent câteva sute de sortimente de vinuri, dulceţuri sau brânzeturi de la 60-70 de furnizori din ţară şi străinătate şi un laborator propriu de prăjituri.
„Voiam de mult timp să avem ceva al nostru. Soţul meu se săturase de targeturi strânse (lucra în vânzări – n.red.) şi am zis că, în loc să fim presaţi de deadline-uri pentru alţii ar fi bine să facem ceva pentru noi. Eu am şi fost crescută într-un spirit antreprenorial de ai mei. A fost foarte greu însă. Iniţial am vrut un bistro, dar am realizat că ne-ar trebui prea mulţi oameni şi o investiţie prea mare şi cred că am fost şi destul de naivi la început. Credeam că totul va merge mai uşor, dar birocraţia de la noi îţi taie puţin câte puţin din entuziasm“, spune Cornelia Chirnogea, care lucrează în paralel într-o companie de comunicare şi consultanţă în relaţii publice.