Companii

Mega Image: În continuare, există un potenţial uriaş de exploatat în retailul românesc. Comerţul cu dominantă alimentară este estimat la 28-30 mld. euro anual

Mega Image: În continuare, există un potenţial uriaş...

Autor: Cristina Roşca

18.07.2023, 17:45 552

Pe această piaţă, cele zece reţele de comerţ modern domină, având 70% din vânzări ♦ După cifra de afaceri din 2022, de 8,7 mld. lei (1,8 mld. euro), Mega Image este unul dintre principalii jucători.

Inflaţia care rămâne în continuare la peste 10% la jumătatea anului, scăderea puterii de cumpărare ca urmare a scumpirilor de orice fel, criza de personal şi implementarea unor norme legislative majore precum Sistemul Garanţie-Returnare sunt principalele evenimente pe care reprezentanţii Mega Image le identifică la nivel de 2023 drept marcante în sectorul de comerţ alimentar.

„Industria de retail va continua să fie foarte competitivă şi în acest an, fie că vorbim de magazinele fizice, fie de cele online. Provocările de anul trecut continuă şi anul acesta, iar aici enumerăm inflaţia costurilor şi a preţurilor, scăderea puterii de cumpărare a populaţiei, criza pieţei muncii şi implementarea mai multor norme legislative cu impact major în activitatea şi bugetele retailerilor - ca de exemplu implementarea Siste­mului Garanţie-Returnare în toate magazinele până la 30 no­iembrie 2023.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO