Companii

Piata in cadere reduce targetul Fiat la 10.000 de unitati

13.05.2009, 13:42 29

AutoItalia, importatorul marcilor Grupului Fiat, SsangYong si Infiniti pe piata locala, si-a redus targetul pentru marca Fiat cu 16%, pe fondul unei piete in continua scadere.

"La inceputul anului ne-am fixat un target de aproximativ 12.000 de unitati pentru marca Fiat, atat autoturisme, cat si vehicule utilitare, dar in prezent ne-am redus tinta de vanzari la aproximativ 10.000 de unitati. In total, vanzarile celor cinci marci vor fi de aproximativ 11.000 de autovehicule", a declarat Cristi Milea, directorul retelei de dealeri a AutoItalia. In 2008 vanzarile Fiat au fost de 15.848 de unitati, dintre care 10.070 autoturisme.
In primele patru luni importatorul Fiat a comercializat pe piata locala 2.440 de autovehicule ale constructorului italian, in scadere cu aproape 50% comparativ cu perioada similara a anului trecut. In ceea ce priveste vanzarile de autoturisme, acestea au inregistrat o scadere de 34%, la 1.755 de unitati.
Vanzarile totale ale AutoItalia in primele patru luni au fost de 2.591 de autovehicule, in scadere cu aproape 50% comparativ cu anul anterior.
In cadrul programului pentru stimularea innoirii parcului auto Fiat a inregistrat pana la finele saptamanii trecute 450 de note de acceptare, in timp ce alte 60 de dosare sunt in lucru, potrivit declaratiilor directorului retelei de dealeri.
Cota alocata marcii Fiat in prima etapa a programului "Rabla" este de 1.410 de masini.
In luna iunie a acestui an AutoItalia va deschide in partea de nord a Capitalei, in apropierea Aeroportului Otopeni noul showroom destinat marcii nipone Infiniti, divizia de lux a grupului Nissan.
"Divizia Infiniti are in prezent cinci angajati in noul showroom. Cu toate ca nu a fost lansat oficial, pana in prezent am inregistrat deja trei contracte semnate pentru modelele Infiniti", a subliniat Cristi Milea.
AutoItalia a lansat la mijlocul acestei saptamani noua Alfa Romeo MiTo, primul model de clasa mica al constructorului italian, pentru care si-a fixat un target de 50 de unitati, in contextul in care vanzarile totale ale Alfa in 2008 au fost de 168 de unitati.
"Alfa MiTo va reprezenta aproximativ 20-30% din vanzarile marcii Alfa Romeo pe piata locala in 2009 si 2010 si este posibil sa devina cel mai bine vandut model al gamei", a spus Cristi Milea.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO