Retail&Agrobusiness

O reţea de retail din Sighişoara face 26 mil. lei cu şapte magazine

O reţea de retail din Sighişoara face 26 mil. lei cu...

Autor: Cristina Roşca

11.11.2016, 00:05 1630
Compania Coralia din judeţul Mureş, controlată de Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, a terminat anul trecut cu afaceri de 28,4 milioane de lei, în urcare cu aproape 18% comparativ cu anul anterior.
 
Cea mai mare parte a businessului, respectiv 26,3 milioane de lei (aproape 93%), vine din activitatea de comerţ, respectiv din reţeaua de şapte magazine deschise sub acelaşi brand, Coralia. Restul este contribuţia distribuţiei.
 
„Istoria firmei a început acum 20 de ani, atunci când doi prieteni din copilărie s-au asociat şi au făcut o firmă care şi astăzi se numeşte Coralia. Activitatea de bază cu care a început businessul a fost aceea de comerţ angro, care ulterior s-a transformat şi în activitate de distribuţie“, povestesc oficialii Coralia. Ulterior, activitatea companiei s-a extins şi în retail, mai ales că exista deja depozitul care putea oferi marfă magazinelor proprii. „Iniţial a fost un prim magazin alimentar mixt, care putem spune că ne-a inspirat şi ne-a dat curajul ca de-a lungul timpului să deschidem şi alte magazine, astfel că astăzi avem şapte unităţi.“ Dintre acestea, şase sunt amplasate în Sighişoara, oraşul mamă al businessului, iar un al şaptelea este în localitatea Albeşti din apropiere. Acesta din urmă este de altfel cel mai nou magazin deschis al reţelei.
 
„Reţeaua de magazine este gândită să răspundă cererii clienţilor din cartiere, aşa că putem afirma că sunt magazine de proximitate, deşi avem şi vizitatori care vin de mai departe sau provin din rândul turiştilor care se opresc în Sighişoara.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO