Companii

Retailerul de încălţăminte Deichmann România a încheiat anul 2022 cu o creştere de 32% a cifrei de afaceri, la 594 milioane de lei, şi are în plan deschiderea a şase noi magazine în acest an, alte 10 urmând să fie modernizate

Retailerul de încălţăminte Deichmann România a...

Autor: Roxana Rosu

16.05.2023, 12:21 86

Retailerul de încălţăminte Deichmann România a încheiat anul 2022 cu o creştere de 32% a cifrei de afaceri, la 594 milioane de lei, şi are în plan deschiderea a şase noi magazine în acest an, alte 10 urmând să fie modernizate în curând.

”Anul 2022 a fost un an de succes pentru noi, mai ales în contextul numeroaselor provocări externe. S-a demonstrat din nou, conceptul nostru DEICHMANN - raportul calitate-preţ pe care ne concentrăm întotdeauna atât de mult şi poziţionarea clară sunt atractive pentru clienţii noştri chiar şi în vremuri de criză. De asemenea, am reuşit să atragem mai mulţi cumpărători în magazinele noastre şi în magazinul online şi să vindem şi modele din categorii mai ridicate de preţ. Sortimentul la modă şi diversitatea mărcilor noastre au fost puncte pozitive importante pentru noi şi cheia acestui succes.”, a spus directorul general, Daniel Popa.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO