Prima pagina

Praktiker se pregateste de lupta cu Obi pe o piata de doua miliarde de euro

08.04.2008, 00:00 12

Dupa al cincilea an consecutiv in care a fost fruntas in piata de tip do-it-yourself (DIY) din Romania, Gunter Vosskaemper, managerul general al Praktiker, se uita pe fereastra biroului sau din Voluntari si vede cum competitia devine din ce in ce mai stransa, ne spun cei de la Target. Pe langa Praktiker, nume ca Bricostore, Mr. Bricolage, Hornbach, bauMax si, mai nou, Obi sunt principalele retele internationale de magazine de tip DIY care isi disputa cele doua miliarde de euro la care ajunge valoarea sectorului de bricolaj in Romania.

Dintre acestia, cel care vine din urma serios este retailerul german de bricolaj Obi, parte a grupului german Tengelmann, care detine deja in Romania reteaua de magazine Plus Discount. Reprezentantii Obi, numarul unu pe piata germana, sunt convinsi ca vor reusi sa "fure" aceasta pozitie de la Praktiker in urmatorii 5 ani si in Romania. Cum va fi intampinat Obi de catre managerul general al Praktiker, aflati din revista Target.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO