ZF 24 de ani

Adrian Ariciu, CEO al METRO România, despre anul 2022

23.11.2022, 18:16

Atât faptele, cât şi cifrele arată că 2022 este un an reper în evoluţia companiei, atât prin rezultatele remarcabile pe care le-am înregistrat, cât şi prin acelerarea dezvoltării şi modernizării. Viziunea şi modelul nostru de business, împreună cu toate iniţiativele de CSR şi employer branding, dar şi investiţiile în dezvoltarea proiectelor noi sau deja existente au făcut din 2022 un an plin de reuşite atât din punct de vedere cantitativ, cât şi calitativ. Reţeaua de magazine de proximitate LaDoiPaşi s-a extins accelerat în ultimele 12 luni, înregistrând peste 360 de inaugurări. Astăzi sunt operaţionale peste 1.870 de magazine, fiind lider al pieţei magazinelor de proximitate în regim de franciză. 2022 este şi anul în care reţeaua LaDoiPaşi a aniversat 10 ani de la înfiinţare. Totodată, ne-am concentrat asupra investiţiilor în formate de magazine noi şi remodelarea celor existente (magazinele proprii ale Metro Cash & Carry – n.red.), permiţând creşterea spaţiului de vânzare pentru carne proaspătă, produse congelate şi legume-fructe, acolo unde se înregistrează o cerere tot mai mare şi mai diversă din partea clienţilor. În acest scop, anul acesta am venit cu o schimbare semnificativă pentru METRO Buzău care a fost relocat într-o nouă locaţie. Un alt aspect deosebit de important pentru noi este digitalizarea, iar acest lucru se reflectă atât în transformările interne, care vizează fluidizarea tuturor proceselor şi procedurilor de lucru, dar mai ales prin serviciile pe care le dezvoltăm şi îmbunătăţim constant pentru clienţii noştri.

„Totodată, am acelerat dezvoltarea centrului de carne producţie proprie de la Ştefăneşti, unde producem permanent sortimente noi, adaptate fiecărui sezon şi evoluţiei pieţei, menite să aducă diferenţiere şi profitabilitate.“

O performanţă deosebită am înregistrat anul acesta în luna august, cea mai bună lună din istoria METRO România, atât din punctul de vedere al vânzărilor totale, cât şi al gradului de satisfacţie al clienţilor. Am învăţat că ambiţia şi perseverenţa sunt principalele motoare care contribuie, alături de un model de business eficient, la atingerea tuturor obiectivelor, iar performanţele înregistrate în acest an ne motivează să ne menţinem traiectoria strategică de creştere. Un articol din Ziarul Financiar care îmi vine în minte este semnat de Grégoire Vigroux (antreprenor – n.red.), iar subiectul abordat este succesul în antreprenoriat. El menţionează că vede antreprenoriatul ca fiind o combinaţie între trei elemente necesare pentru a ajunge la succes, şi anume: o minte creativă, o serie de metodologii şi procese care să te ajută să îţi transformi ideile în realitate, precum şi o serie de acţiuni tactice prin care să livrezi constant. Este un mix eficient între idei şi tactici cu care rezonez şi pe care şi noi îl punem în aplicare împreună cu partenerii din cadrul reţelei LaDoiPaşi. Este un parteneriat în care antreprenorii au libertatea de a da frâu liber imaginaţiei, dar îi ajutăm şi noi cu expertiza şi susţinerea pe tot parcursul parteneriatului, prin procese şi tactici concrete care îi ajută să îşi dezvolte afacerile.

 


 

Află aici cele mai importante informatii despre Gala ZF 2022