• Leu / EUR4.9207
  • Leu / GBP5.7178
  • Leu / USD4.6726
ZF 24 de ani
Ziarul Financiar a premiat cele mai valoroase companii din România, în cadrul Galei ZF 24 de ani. Primele 10 companii din economie au în total o valoare de peste 44 mld. euro
Ziarul Financiar a premiat cele mai valoroase companii din România, în cadrul Galei ZF 24 de ani. Primele 10 companii din economie au în total o valoare de peste 44 mld. euro 24 nov 2022

citește mai mult
Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România şi Moldova, despre anul 2022
Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România şi Moldova, despre anul 2022 23 nov 2022

2022 este un an aniversar important pentru Deloitte România, în care marcăm trei decenii de impact distinctiv în business şi în comunitate, aşa că profit de provocarea ZF pentru a mă referi la acest an special, mai ales că este unul în care avem şi o creştere semnificativă a veniturilor, atât prin progresul fiecărei arii de practică, cât şi prin investiţii în competente noi, în special în zona de tehnologie.

citește mai mult
Andreea Moldovan, general manager al Avon SEE, despre anul 2022
Andreea Moldovan, general manager al Avon SEE, despre anul 2022 23 nov 2022

La ceas aniversar, gândurile mi-au mers tot către un moment aniversar. Am ales 2022, anul propriei noastre aniversări: în luna septembrie am împlinit 25 de ani de activitate Avon în România.

citește mai mult
Fulga Dinu, Country Manager, CPI România, despre anul 2022
Fulga Dinu, Country Manager, CPI România, despre anul 2022 23 nov 2022

Am ales să scriu despre anul 2022, deşi nu a ajuns încă la final, datorită amestecului dintre pozitiv şi negativ pe care l-a adus cu sine.

citește mai mult
Răzvan Predica, country manager al Affidea România, despre anul 2022
Răzvan Predica, country manager al Affidea România, despre anul 2022 23 nov 2022

Anul 2022 reprezintă o perioadă importantă pentru Affidea România şi, implicit, pentru evoluţia carierei mele. Este un an al provocărilor cauzate de instabilitatea geopolitică, financiară, dar şi cu o nouă paradigmă a domeniului medical internaţional şi local.

citește mai mult
Mihai Rohan, fost preşedinte al CIROM, patronatul din industria cimentului, despre anul 2022
Mihai Rohan, fost preşedinte al CIROM, patronatul din industria cimentului, despre anul 2022 23 nov 2022

24 de ani este o vârstă a tinereţii, dar şi a maturităţii. Tinereţea este a reporterilor, dar ei au ajuns la o maturitate profesională care ţine ştacheta exigenţei la cote înalte.

citește mai mult
Aurel Köber, proprietarul producătorului de vopsele Köber, despre anul 2022
Aurel Köber, proprietarul producătorului de vopsele Köber, despre anul 2022 23 nov 2022

Ne vom raporta la anul curent, 2022, şi vom face referire la perioada următoare, cu un orizont de proiecţie pe 5, 10 şi chiar 15 ani. Alegem această modalitate de raportare, deoarece, pentru organizaţia Köber, cel mai important timp de referinţă este cel viitor, cu o atenţie deosebită în atingerea şi depăşirea obiectivelor din anul curent.

citește mai mult
Dragoş Damian, CEO al Terapia Cluj, despre anul 2022
Dragoş Damian, CEO al Terapia Cluj, despre anul 2022 23 nov 2022

24 de ani de puterea inovaţiei. ZF a vorbit în fiecare zi despre puterea inovaţiei.

citește mai mult
Mustafa Tiftikcioglu, CEO, Garanti BBVA, despre anul 2022
Mustafa Tiftikcioglu, CEO, Garanti BBVA, despre anul 2022 23 nov 2022

O serie de crize interconectate au modelat anul 2022, între acestea numărându-se criza din sănătate, conflictul militar, criza energetică şi provocările generate de creşterea inflaţiei. Românii sperau că anul acesta va însemna începutul unei ere mai bune, după doi ani de pandemie globală

citește mai mult
Adrian Ariciu, CEO al METRO România, despre anul 2022
Adrian Ariciu, CEO al METRO România, despre anul 2022 23 nov 2022

Atât faptele, cât şi cifrele arată că 2022 este un an reper în evoluţia companiei, atât prin rezultatele remarcabile pe care le-am înregistrat, cât şi prin acelerarea dezvoltării şi modernizării.

citește mai mult
Adrian Lăcătuş, Senior Commercial Director PepsiCo pentru Balcanii de Est, despre anul 2022
Adrian Lăcătuş, Senior Commercial Director PepsiCo pentru Balcanii de Est, despre anul 2022 23 nov 2022

PepsiCo este într-o continuă dezvoltare în România, iar anul 2022 a consolidat rolul nostru de hub de producţie şi distribuţie pentru multe pieţe din regiune.

citește mai mult
Mircea Moga, CEO al Mega Image, despre anul 2022
Mircea Moga, CEO al Mega Image, despre anul 2022 23 nov 2022

De 24 de ani, Ziarul Financiar reprezintă cea mai importantă şi credibilă sursă de informaţie, atât pentru noi, cât şi pentru mediul de afaceri din România în general.

citește mai mult
Julia Kim, preşedinte al Samsung România şi Bulgaria, despre anul 2022
Julia Kim, preşedinte al Samsung România şi Bulgaria, despre anul 2022 23 nov 2022

De 24 de ani, Ziarul Financiar reprezintă cea mai importantă şi credibilă sursă de informaţie, atât pentru noi, cât şi pentru mediul de afaceri din România în general.

citește mai mult
Petru Chiriac, cofondator al Il Passo, despre anul 2022
Petru Chiriac, cofondator al Il Passo, despre anul 2022 23 nov 2022

În 2022, noi am avut un an foarte bun, cu o creştere de 27% a cifrei de afaceri versus 2019, şi asta cu 13 magazine fizice şi unul online. Spre comparaţie, în 2019 aveam 17 magazine fizice şi unul virtual.

citește mai mult