ZF 24

Universal McCann a castigat contul de media al celui mai mare jucator din retailul romanesc

Universal McCann a castigat contul de media al grupului Metro
10.12.2009, 15:07 49

Agentia de media Universal McCann care anul trecut a gestionatpentru clientii sai bugete de 70 mil. euro va furniza din ianuarie2010 servicii complete de media pentru retelele MetroCash&Carry si Real Hypermarket, detinute de grupul germanMetro, cel mai mare jucator din comertul romanesc, cu afaceri de2,35 mld. euro in Romania. In urma unei licitatii organizate degrup, Universal McCann va oferi servicii de consultanta media,media planning, media buying, strategie si cercetare.

Universal McCann face parte din McCann Erickson Romania, unuldin principalele grupuri de comunicare de pe piata locala cuafaceri de 87 mil. euro anul trecut. Intre conturile pe care lecoordoneaza Universal McCann se numara Coca-Cola, Heineken,Vodafone, S.C. Johnson, Tnuva, Cadbury, Banca Romaneasca,MasterCard, A&D Pharma, Labormed, Dedeman, Caroli, GoodYear,Subaru, Brown-Forman, Microsoft, Yves Rocher, Toshiba, Niran. Indecembrie, McCann Erickson a castigat intr-o licitatie contulAgroli Romania, producatorul de carne de pasare si oua pentruconsum cu afaceri de 50 mil. euro, pentru care va gestionacomunicarea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO