Anul trecut, al cincilea de existenţă a brandului, Old Skipper a generat vânzări de 62.000 de euro, iar marja de profit a fost de 28%.
Patru ani mai târziu, a creat brandul de brăţări de inspiraţie nautică Old Skipper, accesorii pe care le produce în Piatra-Neamţ, de unde este originară.
„Îmi amintesc că am găsit, într-o cutie de bijuterii o brăţară handmade adusă din străinătate, care mi-a amintit de o perioadă frumoasă din viaţa mea. Aşa mi-a venit ideea de a crea în România brăţări handmade, care, fiind purtate de alte persoane, să le aducă aminte de momente speciale în viaţa lor“, povesteşte Bianca Constantin.
Nu a avut nevoie de investiţii mari la început, dedicându-şi însă mult timp pentru a pune pe picioare businessul. În primii doi ani, a învăţat să-şi selecteze materialele, a perfecţionat crearea brăţărilor şi a intrat în contact cu clienţii. Anul trecut, al cincilea de existenţă a brandului, Old Skipper a generat vânzări de 62.000 de euro, iar marja de profit a fost de 28%.
„Pentru 2019 estimăm că ne apropiem de o cifră de afaceri de 100.000 de euro. Suntem o echipă de şapte persoane şi folosim forţă de muncă autohtonă. Producem 2.000 de brăţări pe lună, care sunt disponibile la vânzare pe site-ul nostru, în alte magazine online (Amazon, eMag, bespecial.ro, hobbymall.ro), dar şi în câteva spaţii fizice, precum reţeaua de cafenele OKfea şi în zona de duty free a aeroportului internaţional Henri Coandă din Bucureşti.“
Atelierul din Piatra-Neamţ este gestionat îndeaproape de familia Biancăi Constantin, iar ea merge acolo de două ori pe lună, pentru a crea noi modele, care intră ulterior în procesul de producţie. După frânghia nautică, Bianca Constantin a început să folosească şi pielea ca material de bază pentru brăţările Old Skipper.
„În prezent, ne creştem expunerea atât pe piaţa autohtonă, cât şi pe pieţe din străinătate, precum Australia şi ţările din Uniunea Europeană. O zonă de dezvoltare a afacerii este spre brăţări şi accesorii personalizate pentru domeniul corporate. Dorim să ne creştem constant cifra de afaceri cu 20% în fiecare an.“
Brandul a ajuns până acum atât în mai multe ţări europene, cât şi în Australia şi Statele Unite, brăţările fiind comandate prin intermediul internetului. O brăţară din frânghie nautică porneşte de la 49 de lei, iar o brăţară din piele de la 99 de lei.
„Frânghia nautică este un material textil rezistent, care nu se deteriorează, de aceea am ales să confecţionez brăţările folosind această materie primă. Frânghia şi celelalte elemente care intră în componenţa unei brăţări sunt aduse din ţări europene“, spune Bianca Constantin.
Deoarece perioada sărbătorilor de iarnă este aproape, comenzile de brăţări Old Skipper sunt în creştere, acestea fiind cumpărate de multe ori pentru a fi ulterior folosite drept cadou.
„Ne adresăm tuturor celor care iubesc accesoriile fashion, nu doar pasionaţilor de nautică“.
ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă.
- Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.
- În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE