Auto

Grupul MOL a lansat la Budapesta un serviciu de car sharing, care permite utilizatorilor să lase maşina la o destinaţie aleasă de ei

Grupul MOL a lansat la Budapesta un serviciu de car...

Autor: Roxana Rosu

25.01.2018, 14:24 146

Grupul MOL a lansat la Budapesta un serviciu de car sharing, MOL Limo, cu o flotă de 100 de maşini electrice şi 200 de automobile Volkswagen up! tradiţionale. 

"Mobilitatea reprezintă o direcţie importantă în strategia Grupului MOL 2030. Scopul nostru este de a transforma operaţiunile de retail prin abordarea unor zone în creştere ale cererii de consum şi de a participa la redefinirea transportului în Europa Centrală şi de Est. Ne dorim să fim prima alegere a clienţilor şi să le oferim toate produsele şi serviciile de care au nevoie la drum, astfel încât călătoria lor să fie cât mai plăcută. Serviciile de car sharing, care vor juca un rol crucial în mixul de transport din marile oraşe, se potrivesc perfect acestei strategii", a declarat Peter Ratatics, COO, Consumer Services, MOL Group.

MOL Limo reprezintă o soluţie flexibilă, care permite utilizatorilor să lase maşina la o destinaţie aleasă de ei şi să continue traseul folosind transportul public sau chiar bicicleta. Prin serviciile de car şi bike sharing - acesta din urmă fiind un serviciu lansat acum trei ani - MOL este principalul furnizor de soluţii de mobilitate pentru locuitorii oraşului Budapesta.

Obiectivul pe termen lung al MOL este extinderea reţelei de car sharing din Budapesta şi în alte zone, în vederea operării unei flote complet electrice, în conformitate cu dezvoltarea infrastructurii pentru autovehicule electrice în Ungaria şi în Europa Centrală şi de Est. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO